Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Regulamin Sklepu Internetowego iveco.tadcar.pl określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego iveco.tadcar.pl Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

 

WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest :

    Tad – Car

    Auto Części Handel i Usługa Zofia Małocha

    Bogucin 182 a 21-080 Garbów

    NIP 946-173-39-17 Regon 430593091

    tel. 081 517 88 10 – 11 fax. 081 517 88 14

    Bank: P.K.O. S.A. V Oddział Lublin 43124015031111000017529084

  2. Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych Firmy Tad - Car Klient wyraża zgodę na wykorzystanie swoich danych osobowych przez Tad - Car w celach promocyjno - marketingowch. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

  3. Zamówienia w Sklepie można składać tylko przez ten Sklep Internetowy.

  4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

  5. Zamówienia złożone w dni powszednie do godz. 13.00 będą realizowane tego samego dnia.

  6. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  7. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub / i poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.

  8. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

  9. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.

  10. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

  11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

  12. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  13. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

  14. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon ). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) prosimy o wcześniejsze przesłanie faksem lub mailem danych do faktury vat (nasz numer faksu: (81) 517 88 14.

  15. Każdorazowo wysokość kosztu transportu zostanie podana przed wysyłką towaru.

  16. Koszt transportu zamówionego towaru wynosi w zależności od jego wagi (ceny brutto). :

Ilość paczek w przesyłce

Przesyłka kopertowa

Przesyłka do

5 kg

Przesyłka do

10 kg

Przesyłka do

20 kg

Przesyłka do

31,5 kg

1

16,50

20

21

23

25

 

  1. Koszty wysłania przesyłek powyżej 31,5 kg będą ustalane indywidualnie przed wysyłką towaru i zaakceptowaniu przez Zamawiającego.

  2. Formy płatności.
    - Gotówką przy odbiorze towaru
    - Przelewem przed dostawą towaru wówczas przedsiębiorca Tad -Car wystawia fakturę pro-forma na podstawie której Nabywca dokonuje wpłaty.
    Z chwilą wpłynięcia należności na konto Tad – Car towar zostaje wysłany wraz z fakturą.

  3. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami firmy Tad – Car tel (081) 517 88 10 – 11.

  4. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę.

  5. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  6. Po uiszczeniu opłaty klient powinien sprawdzić zawartość otrzymanej paczki w obecności dostarczyciela.

  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.

  8. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.

  9. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu (081) 517 88 10 - 11

  10. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych".

    WARUNKI REKLAMACJI

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).

  2. Na wszystkie produkty nowe zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji do 12 miesięcy pod warunkiem montażu w ASO lub w wykwalifikowanych serwisach.

  3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.

  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.

  5. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

  6. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta .

  7. Reklamacji nie podlegają:

    • uszkodzenia wynikłe na wskutek złego montażu

    • części używane sprawne technicznie

    • części elektryczne

    • towary uszkodzone na wskutek niewłaściwego zabezpieczenia przy zwrocie towaru

    • części zużyte na wskutek niewłaściwej eksploatacji

Złożenie zamówienia w Sklepie iveco.tadcar.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów... oraz ochronie danych osobowych.